Wie je bent en wat je doet, dát is wat telt. Maar hoe zorg je ervoor dat je meer bent dan een plaatje op een tijdlijn of een knap in elkaar gezet filmpje? Hoe zorg je voor reuring en waardering binnen de cultuur van je doelgroep? Bij Natwerk doen we dat door iets doodnormaals op een totaal nieuwe manier toe te passen. Wij noemen deze oplossingen ‘niet normaal’ ze vormen de voedingsbodem waarmee we merkvoorkeur bouwen, beloftes bewijzen en bedrijven helpen groeien.
Niet Normaal Effectief
Natwerk bedenkt spraakmakende oplossingen voor de problemen van onze klanten. En we bouwen er campagnes omheen waar de doelgroep niet over uitgepraat raakt. Van verrassende diensten tot fonkelnieuwe merken, van onverwachte activaties tot een nieuwe zorgklok met meer uren in een dag. Elke oplossing moet niet normaal opvallen, simpel zijn en eigen zijn aan de uitdaging van het merk en bedrijf. Dat vergt nogal wat. Zoals gedegen onderzoek, culturele kennis, ongemakkelijke waarheden, spannende inzichten, ondernemende geesten en ongebreidelde creativiteit. Het links laten liggen van platgetreden paden, dat vergt vooral lef. Want pas dan gaat het vliegen en wordt er over je gepraat. Pas dan gaan we van niet normaal naar ‘niet normaal effectief’.