MEETBARE IMPACT
Marketing uit de losse pols is voorbij. We leven in een tijd waar jij verdient te weten wat jouw investering waard is. Daarom ontwikkelden wij de Natwerk Impact Score methode om onze resultaten te meten, zodat we zeker weten dat we impact maken.
Wij weten dat je niet op zoek bent naar geinige concepten of ideeën, maar naar oplossingen. Een merk is niet een leuk speeltje van je bedrijf, maar een slagader voor de winstgevendheid van je onderneming. Daarom gaan we samen op zoek naar de barrières die er zijn en vinden we een oplossing om ze te overwinnen.
Je wil een consument die niet alleen A maar ook B zegt.
Je merk moet in dienst staan van je bedrijf. Daarom proberen we bij Natwerk niet alleen te focussen op KPI's zoals awareness en naamsbekendheid, maar met name ook op KPI’s die daadwerkelijk inzicht geven in wat consumenten met ons werk doen, zoals aankoopintentie, merkvoorkeur, propositie-interesse en aankoopgedrag. Want we willen onze klanten laten groeien. En dat vergt een consument die niet alleen A maar ook B zegt. Want dan maak je impact.